maanantai 25. kesäkuuta 2018

Viestintä digitaalisessa ympäristössä

Viestintä digitaalisessa ympäristössä


#2 Tempaise saadaksesi huomiota ja aktivoidaksesi ihmisiä

Kilpailut ja muut tempaukset ovat aina hyvä tapa saada huomiota ja aktivoida ihmisiä. Esimerkiksi nukkekotipuolella olen kymmenen vuoden ajan organisoinut suosittuja joulukalentereja, joissa yksi ihminen täyttää aina yhden kalenterin sivun. Kalenterin organisointi on iso urakka, mutta se tuo mukanaan uusia käyttäjiä ja seuraajia.
http://www.zento.fi/blog/13-vinkkia-yhteisojen-johtamiseen-eksperteilta/





Tule huomatuksi

Ota viestit käyttöön, kun olet valmis
Kun otat sivun viestit käyttöön, ihmiset lähettävät sinulle viestejä ja odottavat vastausta. Ota siis viestit käyttöön vain, kun voit sitoutua viesteihin vastaamiseen. Katso, miten voit ottaa sivusi viestit käyttöön.
https://fi-fi.facebook.com/business/learn/facebook-tips-messaging-for-page-admins

Mainostyökalu suoraan Instagramissa

Mainostyökalu tuli nyt myös Instagramiin. Voit siis ostaa julkaisuillesi lisänäkyvyyttä, kun kytket yritystiliisi maksutavan mainoksille. Toiminto on vastaava kuin Facebookin puolella sivujulkaisun ”buustaus” eli pääset hallitsemaan kohdeyleisöä ja budjettia pikatoiminnoilla.
https://www.someleontti.fi/blogi/someleontti/instagram-yrityskaytossa-7-vinkkia-yrittajalle/


Varmistu omasta tunnetilasta

https://www.youtube.com/watch?v=F6-2mWgXE1w





En tiedä mitä näistä juuri minä hyötyisin.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti